Apr 18, 2011

Tumbuk Perut

Time-time aku tengah sibuk tengok bola tadi. Boleh pulak aku dengar ada orang borak pasal pilihan raya dekat sarawak sana. Aku rasa dah lama habis. Pergi dok sembang pasal politik time tengok bola buat apa. Rasa nak tumbuk-tumbuk je perut mamat tu. Nak borak politik pergi tempat lain la.

Time tengok bola patut nya borak la pasal bola kan. Politik sekarang ni macam dah tak betul. Yang A mengata B. Yang B mengata A. Dah tu sapa yang betul ni. Takkan makcik cleaner pulak kan. Kalau semua orang rasa diri dia betul. Memang payah la. Tak guna la penjara, ISA apa semua tu. Buang duit buat semua tu.

Yang melayu sibuk nak buat parti banyak-banyak. Bagi aku kalau rasa melayu tu. Satu parti je cukup la. Tak payah nak pecah-pecah undi. Kalau undi kat U tak per la. Sekali pangkah boleh 4,5 orang.

Pasal politik tak boleh cerita panjang-panjang. Nanti aku kena tangkap pulak. Okbai.

1 comment:

Miss Silent said...

haha..itu semua dunia. tapi kena ambil tahu gak. apa2 pun, chill. ;)