Apr 16, 2011

Katil dan Pembaris

Damn. Hari ni dah dekat 6 kali aku jatuh katil. Hari ini dalam sejarah aku jatuh katil. Macam gampang pulak rasa. Nasib baik jarak katil dengan lantai setaraf dengan pembaris standard budak-budak sekolah guna. Kalau standard pembaris cikgu kat sekolah. Memang kerusi roda aku guna. Ganti usop wilcha. Boleh jadik femes jugak nanti. Babi apa femes. Aku ni dah la pemalu. Takkan tetiba nak jadik femes.

Hari ni mood aku memang nak terajang orang je aku rasa. Aku baru lepas tengok maharaja lawak kat youtube. Aku rasa minggu ni amer paling terbaik. Lawak gila babi. Siapa tak tengok amer malam tadi memang rugi. Memang tak lengkap la hidup kalo tak tengok amer perform. Ok. Aku rasa korang dah boleh start sepak terajang aku sebab persembahan amer tadi sumpah tak lawak. Haram jadah apa ko naik atas pentas macam tu. Kalau aku dah malu sial. Mood hari ni tetiba nak maki amer. I'm sorry.

Kalo ada penyokong amer nak marah. Pedulik apa aku. Okbai.

No comments: