Apr 18, 2011

Bijak Pandai

Lepas penat aku study tadi aku rehat kejap sambil online. Ya aku study tadi. Tak payah buat muka tak percaya pulak. Standard la nak exam kan. Hari ni memang aku cipta rekod dari siang sampai malam aku study. Rasa macam kepala aku dah besar dah ni. *harap korang percaya la aku tulis tu*

Time online tadi aku baca 1 blog ni kutuk-kutuk negeri lain. Memang gentle la minah tu aku tengok. Siap boleh post macam tu. Memang hebat la. Tapi hebat tak lama la. Delete jugak. Aku baru nak respek minah ni. Aku rasa dia silap la nak kutuk-kutuk negeri orang. Kutuk la Thailand ke Indon ke. Takda sape nak marah kat ko. Ni orang cakap ada otak tapi letak kat lutut. Dah takda keje lain ke apa. Nasib la ko tu perempuan. Kalau laki aku rasa malam ni memang kena pijak-pijak perut ko.

Aku memang bukan dari negeri tu tapi aku tak setuju langsung post-post jenis kutuk negeri ni. Tapi kalau kutuk indon aku nak join jugak. Kalau tak suka pun tak perlu rasa nya nak post benda-benda macam tu. Sekarang ni aku rasa konfem la ko tak tenang kat sana. Mesti kena bahan nya la. Haha..Lain kali sebelum buat apa-apa tu fikir la dulu cik kak. 

Dah la. Tu je aku nak cakap. Aku nak sambung study. Okbai.

No comments: