Mar 16, 2011

Janji

Hari ni aku nak bercerita pasal janji. Rasa-rasa aku ramai orang suka berjanji tapi tak tepati apa yang dia janji. Tak tepati janji ni boleh menyebabkan salah paham tak pun rasa kurang selesa even kawan-kawan sekalipun. Kadang-kadang sebab janji juga la boleh putus kawan. Aku ni pun bukan jenis yang tepati janji juga tapi aku cuba untuk buat apa yang aku dah janji. Ok lah. Aku tak bebel panjang. Tu je yang aku nk cakap..

3 comments:

GaDiS OGi' JoRo' said...

ahhaaa.
ko janji nk banje aku mkn an?
bile nk tunaikn ni??haha

syazwan said...

haha..ad ak jnj ke..meh dtg tmpt ak..haha

NuruL AshikiN Bt. AbduL Rahman said...

bjnji mmg mudah...nk tepati 2 yg xbrp mudah.