Mar 9, 2011

Honeymoon

Okeh. Sekarang mood nak update blog. Tak nak cerita pasal Arsenal kalah tapi nk cerita pasal honeymoon aku bersama pasangan-pasangan gay aku kat Tioman. Haha..
Tarikh honeymoon ak tak berapa nak ingat tapi kalau tak silap aku dalam 2 minggu lepas.
Nak taip panjang-panjang pun tak ada mood sangat sebab terkenang Arsenal kalah tadi. Ni aku share sikit la gambar yang aku ada.



Gambar ni time nak naik feri. Tengah bersemangat sebab tak penah lagi rasa mabuk laut.




Sampai je terus lepak minum-minum dulu sebab nak hilangkan mabuk laut. Time ni sume diam jela. 






Ni pulak antara aktiviti yang aku buat kat sana. Muka confident je tu walaupun first time snorkeling. Betul ke tak aku eja tu. Lantak la.







Antara makanan yang ada..




Yang bawah-bawah ni gambar-gambar sampingan jela..




Hah. Tu jela. Bye.



2 comments:

misz moja said...

ouh...rkn2 gay~~

syazwan said...

haha..jgn btau org len la..